לכניסה ולקריאה מלאה של הכתבה באתר Ynet לחץ כאן.
"בשנים הקרובות יתפסו פלטפורמות דיגיטל גלובליות את מקומם של ערוצים מקומיים", מסביר גיל רבי, מנכ"ל סוכנות הטכנולוגיה "רבי אינטראקטיב". "הפלטפורמות האלה - אמזון, אפל, פייסבוק ונטפליקס למשל - מוטמעות כבר בתוך הטלוויזיות החכמות והסמארטפונים, ואילו ערוצים מקומיים יהפכו ליצרני תוכן עבור אותן פלטפורמות. בשנים הקרובות גופי התקשורת בישראל יצטרכו להחליט אם הם רוצים להיות רק יצרני תוכן, או גם הפלטפורמה עצמה".
רבי יודע משהו על הטלוויזיה של מחר: החברה שלו אחראית, למשל, על פיתוח אפליקציית "הכוכב הבא" של קשת, המלווה את תוכנית הריאליטי הפופולרית ומאפשרת לצופים להשפיע על הרמת המסך בזמן אמת מהבית. במהלך אירועי האירוויזיון האחרון, פיתח גם שורה של מוצרים טכנולוגיים שליוו את המשדרים, כולל משחק "דוז או בוז" ואפליקציה ייעודית לחיזוי התוצאות. הרעיון ברור: גם במהלך הצפייה בטלוויזיה, רבים מאיתנו עסוקים בחלוקת קשב בין המסך לבין הסמארטפון, שבאמצעותו אפשר לספק חוויה משלימה ♦